Viktnedgång

Jag har provat på allt möjligt för att lyckas gå ner i vikt,
vissa saker ha hjälpt jätte mycket medans vissa
andra inte alls hjälpt.
Sedan har man också gått på sådant som man rasar
i vikt och sedan går man istället upp det dubbla =(

Vem har inte varit med om det??
Jag har provat med olika soppor,tabletter,olika
redskap ja allt man kan prova utom att operera mig då!

Och nu har jag nog hittat lösningen!!!!

Wellness är gjort av svensk forskning av en Hjärt och kärlsjukdoms-läkare
som ledde all forskning.
Det är en milkshake man blandar i ordning som får bort ALL sötsug och gör att
man blir mindre hungrig.
Alltså man äter mat också!!!
Man får mer ork och den rensar kroppen inne från och ut.
den är byggd på att gå ner långsamt i vikt för att sedan hålla
den vikt man hamnar på!!!
Finns i jordgubb och vanlij!!!

Vem vill inte bli av med sötsuget?
Vem vill inte bli piggare??
Vem vill inte äta lite mindre och känna att man verkligen går ner i vikt?

Jag rekomenderar detta för er som försöker och försöker att gå ner i VIKT!
Det finns även tre steg, ett är hårt för att gå ner massa i vikt och en SNABBSTART.
Det andra är lite långsamare med vikt nedgång och en halv snabbstart. Det tredje är
långsammast och det är en lugn start och mycket lugn viktnedgång!!
Men kan helt enkelt välja själv hur mycket man vill äta på sidan av och hur mycket man
vill gå ner i vikt!!




Låter detta intressant??
Hör av er till mig så berättar jag mer om allt!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linda, det där vill jag pröva:) hör av dig till mig på facebook. Kramar!!

2010-06-10 @ 10:25:12
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Vilken Sara??? =/

2010-06-10 @ 12:15:07
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0