Våga

Japp nu är det gjort och jag ÄLSKAR det!!
Var livrädd  där sekunderna innan allt
skulle börja, trodde jag skulle svimma
eftersom att jag brukar ju göra det
när jag bara ska ta ett litet stick i
fingret =) Men nej jag NJÖT!! Jag
tyckte det var så skönt att jag RÖS
flera flera gånger och när allt var
klart så frågade jag till och med
om det verkligen var klart!! Jag
ville ju fortsätta.

Så när min fina nya Tatuering
var klar satt jag mig och började
kolla på en till som jag skulle
vilja ha, för flera till ska jag då ha!

Jag älskade den känslan när
man satt där och man gjorde
något man trodde att jag aldrig
skulle klara av och att det
dessutom var skönt och gav
lite njutning!! =)

Även Marcus fixade en utav
hans tatueringar, dom är ju rätt
så stora så det fick bli den ena
nu idag på ena underarmen
och sen får det bli den andra
underarmen här fram över!!

Emil var också med och gjorde
sig sedd så nu vet vi alla att
han verkligen är en äkta LEKSING!


Här har ni lite bilder från dagen!!






Detta var alla bilder när dom var klara!!
Kommer fler bilder senare....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0