Trött

Jag tror det var pappa Marcus som var lite trötter idag,
för Alexander kom upp för ett tag sedan men Marcus har
jag inte hört ett pip i från så förmodlingen ligger han
nere i sängen och sover =)
Har han ens märkt att Alexander har gått upp??
Ja det är en fråga jag snart lär få ett svar på!

Jag och barnen ska ta oss ner och hoppa lite
på han så att han vaknar sedan får vi se vad
han har att säga =)
Visst jag förstår han om han är trött och därför
har han fått legat där nere ett bra tag nu =)


Kom på eller rättare sagt så blev jag påmind
av Erica idag att vi har Oriflame möte ikväll.
Och efter det har jag nog en hel del att berätta
och skriva om. Får hoppas mötet blir bra och
att det blir som man tänkt sig!!

Nu ska jag ta mina grabbar under varsin arm
och busa med pappa Marcus i sängen =)

ha en bra dag!!Så kommer jag dyka upp när
det finns tid och möjligheter till det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0