Tips

Linda Tipsar!!!


Jag vill tipsa om en hel serie denna gång
men självklart går sakerna att köpas
styckes vis också!!


Mild rengöring för din baby, som inte irriterar känslig hud. Innehåller mjukgörande och återfuktande mjölkextrakt samt lugnande lindextrakt. 400  ml.




Underbart mild barnolja för känslig hud. Perfekt för en avslappnande massage för ditt barn. Berikad med mjukgörande och skyddande E-vitamin och lugnande lind-extrakt. Allergenfri och dermatologisk testad. 150  ml.


Mild hår- och kroppstvätt för de allra minsta. Tvålfri formula som passar för känslig hud. Cremiga, löddrande egenskaper med lind-extrakt som gör hår och hud rent och mjukt. Dermatologiskt testad. 250  ml.


Lugnande badgelé som är perfekt anpassad för babyns känsliga hud. Mild, tvål-fri formula som innehåller lind-extrakt och olja från sandelträ som har lugnande och avslappnande egenskaper. 250  ml.


Milt kroppspuder för babyns känsliga hud. Dermatologisk testad och anpassad för känslig hud. Innehåller extrakt från lind som har lugnande effekt. Allergenfri. 75  g.



Mild tvål som är anpassad för babyns känsliga hud.Innehåller extrakt från lind som är känt för sin lugnande verkan. Mild formula som är kliniskt testad för att skydda och bevara hudens pH-balans. 75  g.


Alla dessa produkter ligger under 100-lappen!
Alla är allergi och astma godkända!!

Eftersom att båda våra barn är torra i huden
och lätt  irreterade i huden så köper jag
självklart dessa produkter och det
gör verkligen susen!!

Köpte andra produkter från apoteket
förut men det hjälpte inte lika mycket
och jag blev urfattig!!

JAG rekomenderar verkligen att
köpa och prova på dessa prodokter
från ORIFLAME!!

Har ni frågor så kontakta mig!
Vill ni beställa så kontakta mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0