Tips

LINDA TIPSAR!!!







Uppfräschande mist för ansiktet som svalkar och friskar upp din hy med hjälp av ett mineralkomplex av sjögräs. Låser in fukten för att bevara huden återfuktad hela dagen. Kan appliceras ovanpå makeup. Kyl gärna flaskan innan användning för en ännu mer svalkande effekt.

Pris: 90kr  men nersatt till 65kr NU!



Jag började använda denna produkt
eftersom jag är så torr i min hy.
Man blir otroligt torr av all
strålning från datorer och eftersom
jag tillbringar några timmar framför
datorn så behöver jag något mer
än bara dag och nattcreme.
Min hy känns fräschare och
mer berikad av fukt!!


Intresserad av att beställa denna
produkt eller något annat??
Kontakta MIG!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0