Svar på tal

Nu börjar det droppa in lite frågor på min frågeruta!!Och det är enormt kul att ni vågar fråga!!
Ingen fråga är dum och jag försöker verkligen svara på allt så fort jag hinner och har tid.
Så tack för att ni frågar på...Lite kul att se vad ni är nyfikna på och vad ni undrar över.
På så sett kan man själv klura ihop några inlägg om just dessa saker senare.

Jag ber om ursäkt att jag först inte har sett att jag hade obesvarde frågor.
Fick lite smått panik när jag sedan såg att det var 4 st!!!!

Men nu är dom svarade och jag hoppas ni blev nöjda med svaren!!


Tänkte prova den nya funktionen om att lägga upp sina 5 senaste svar på
bloggen men det funkar inte just nu, så får se om det går någon annan dag.

Nu ska jag kolla vidare och se vad man hittar för roligt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0