Sömn

Alla människor behöver sömn och jag är verkligen en
utav dessa människor som behöver lite extra sömn ibland.
Så därför ska jag nu ta mitt pick och pack, och gå ner
till min underbara säng och försöka få så mycket sömn
som möjligt i denna lägenhet.

Mina ögonlock blev bara tyngre och tyngre nu, så jag
måste verkligen ge upp denna natt redan nu!!
jag som ialla fall brukar vara vaken till minst 02-tiden.
Men men man ska lyssna på sin kropp och sitt hjärta
och dom vill SOVA!!

Så vi ses/höres imorgon gott folk!!!!







Kommentarer
Postat av: B E C C A

SVAR: Tack så mycket! :)

Härligt att höra, nja. Det är toppen bara problem med allergin just nu :P

Vad händer hos dig idag då? :)

2010-06-02 @ 10:09:26
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0