Slutet

Vet inte men tror det bara är en eller två stycken avsnitt kvar av
one tree hill.Så nu måste jag VERKLIGEN ut på tradera och hoppas
att det finns en säsong 6 där ute =)
Jag har blivit beroende och jag bara måste se allt nu!!! =)

Har ätit god mat idag!! Det blev grillat som vanligt!!
Ja är det inte sommar?? Jo och då grillar vi nästan
varje dag =)

Så det blev jätte gott kött med pommes och beasås....
Nu är jag så mätt att jag håller på att spricka när jag rör
mig.Men det ska de bli ändring på för imorgon är det
jag som ska till gymmet igen!!!

Gick kanon bra på gymmet idag,fast svetten rann
på bra mycket där i slutet. Det var ju så varmt
ute, så det blev även ganska varmt inne också.
Men en svalkande dusch gjorde allt mycket
bättre efteråt!!

Åkte förbi blomsterlandet och införskaffade oss
(läs marcus) en tomatplanta.
Det dög ju inte med hängtomaterna som jag
köpte här om dagen, så han skulle ha en
annan tomatplanta och hittills så har han
skött den som ett barn =)
Han mäter den med tummstocken =)
Han vattnar den försiktigt och han ska
ta in den varje kväll =)
Har det gått överstyr eller?? JA!!!
HAn ska då inte klaga på folk som
behandlar sina djur som deras
bebisar/ungar. =)


Nej nu får marcus komma upp
igen så att jag får se klart på
one tree hill!!!

Han fick ett samtal på mobilen.



Kommentarer
Postat av: tomatplantan

jag är inget barn!! jag är faktiskt 62cm!!!

2010-06-01 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0