Semester

Har nog helt och hållet glömmt bort att skriva
att vi åker på en liten semester till Marcus
pappa i Stockholm imorgon förmiddag.
Så från Lördag till Måndag kommer vi
befinna oss i stockholm.
Ja vi ska på Kolmården en dag också!!
Läste om ett ställe som heter
Andys lekland och det ska visst ligga
i stockholm. Funderar på att kolla
upp det lite mer, tror det kan vara något
för Alexander nämligen =)

Ja och alla mina saker som skulle
göras har de inte alls gått så vidare
 bra med =(
Andra tvätten är i nu och lite hänger på
tork inne i badrummet.
Alexander vaknar titt som tätt och
Jag har endast hunnit fyllt en flyttlåda
med onödiga saker som ska ut i förådet.

Den blev dock helt för tung så den går
inte att lyfta, fr då ger botten vika så
det blir att packa om i två stycken
kartonger. Och nu är det ju så mörkt
ute så nu vågar jag inte gå ut i förådet.
Så ja jag har mycket att göra imorgonbitti
istället.Tur att vi inte ska åka typ vid 7 eller
8 tiden iallafall =)

Nu ska jag fixa in lite bilder osv!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0