Prova

Just nu håller vi på och provar oss framåt med OLIKA pureér och gröter till Anton.
Han är ju en kräsen liten skit med lite skinn på näsan faktist =)

Så nu är 4-månaders gröten slut och ska ALDRIG med köpas in för att ges till Anton.
Köpte en MILD FRUKT gröt från 6-månader och en FRUKT gröt från 8-månader till
Anton här om dagen.Och  nu har han ätit från 8-månaders gröten 2 gånger utan problem!
Så det ser ljust ut på den fronten just nu =)
Vällingen har jag gett upp med att försöka just nu för det blir bara att torka massa spyor
hela tiden då, så han får fortfarande lite ersättning tillsammans med gröt på kvällen!

På dagarna så äter han pureér, och dom som går hem hos han just nu är KALOPS och
KYCKLING MED GRÖNSAKER  =)  Blir det någon annan smak så håller han på och vrider och vänder
i stolen sedan kommer dom där otroligt roliga grimarserna =) Sen kommer det ut igen =/
Men vi kör på det han tycker om!! Han brukar även kunna få lite gröt mitt på dagen om han vill det!

Så just nu är jag glad för att det verkligen känns som att det går sakta men säkert framåt i
matväg med Anton!! =)

Dock så har jag ett STORT paket med havrevälling ståendes som ej blir använt som jag inte vet
vad jag ska göra med. Det är 6 - månaders vällingen!! Någon som vet vad man kan göra??




Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Hehe, så ni är oxå sugna på en 3dje?

Jag är väl mer sugen än min sambo, men han är inte helt emot det. Jag skulle kunna börja nu, men han vill vänta så då får vi göra det =)



Ja, jag har bloglovin, och jag la just till dig =)

Kram

2010-06-09 @ 21:17:42
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja du jag har inte en blekaste aning. :P Hehe! Men dom är så söta! Alltså dina barn, vill bara pussa på dom :P Hehe

Sv: Hehe vad gullig du är! Tack så jätte mycket! Det var så lite så :)

2010-06-09 @ 21:43:11
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0