One Tree Hill 6

Jag vann ett bud på One Tree Hill 6 inne på Tradera!
Så nu är allt betalt och om det går som det ska så skulle hon
skicka dvd-boxen idag så förhoppningsvis så kanske jag har
fått hem hela säsong 6 redan imorgon eller på torsdag!!
Jag kan kanppt vänta =)  Jag är verkligen ivrig på att få
fortsätta kolla på nästa avsnitt.

Dock vet jag då en sak som händer under säsong 6 eftersom
min bäste vän Erica skrev om just säsong 6 i hennes blogg
för ett bra tag sedan, och vips så visste jag lite mer än vad jag ville
veta just då. Men det är ju spännande ändå för man vet ju inte när detta
händer. Händer det i början eller i slutet av säsong 6??!!

Jag har blivit helt beroende och fast vid One Tree Hill, inte visste jag att
det var så beroende framkallande =)

Nej nu är det bara att vänta och se när det dimper ner ett paket
i våran postlåda! Då kommer jag verkligen jubla sedan räkna ner timmarna
tills Marcus kommer hem från jobbet. Sen är vi bänakde framför tvn!! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0