Middag

Jag lär väl gå ner och lägga mig i våran säng med Alexander
om han nu ska sova middag.
Han total vägrar att sova just nu och ju längre det drar ut
på tiden så kommer han bara sova längre och då blir det
knas ikväll  istället med sovningen.

Och skippar han middagsluren så är han så TRÖTT redan
vid 17 tiden och det är nästan omöjligt att få han att
hålla ut tills han ska sova.

Så japp plikten kallar på mig så får se om jag
kommer tillbaka hit igen eller om jag sätter
mig här i lugn  och ro ikväll istället.

Har massa saker inplanerat idag också så
jag vet inte riktigt hur dagen ska räcka till!

Men på åter seende!!!!!









Kommentarer
Postat av: Rikke Sofie

ååå, så søt!

Postat av: mattan

Just nu har jag en tävling på min blogg med priser för 1500kr.



Det enda jag vill att du ska göra för att ha chans att vinna är att länka till min blogg och motivera varför du ska vinna :)



Gå in på tävlingens hemsida och var med ! :)

http://mattans.bloggie.se/2010/aromatech/06/proaqua/17/tavling-med-aromatech-vinn-en-luftrenare-varde-1000kr/



Endast tävlande från Sverige, Norge eller Danmark

2010-06-17 @ 16:18:53
URL: http://mattans.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0