Love

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som
gör mig så lycklig just nu.
Visst jag kan komma på massa saker som
verkligen GÖR mitt liv.
Men att vara så här lycklig så många
dagar utan problem och motgång!

Det är helt underbart, det är som att
sväva på små luddiga moln hela
dagarna =)

Är det för att Marcus är hemma och har
semester?
Är det för att jag har två stycken helt
underbara barn?
Är det för att jag har helt underbara
vänner?
Är det för att allt börjar komma igång
nu?

Ja allt detta är det, men något mer också!
Vad kan detta vara??


Jag Älskar er min underbara familj!!!
Jag Älskar er mina underbara vänner!!
Jag Älskar mycket bara för att det är
BRA!!!!!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0