Kväller

Nu ska jag faktist vara social med min underbara sambo
som är hemma från jobbet nu så man lär väl passa på!

Så kanske blir det lite tv och mys sedan får det nog bli
en tripp till sängen för idag är jag trötter redan nu!

Imorgon har jag lite som står på dagens att göra lista
och jag hoppas att jag hinner med en hel del =)
Men ja som vanligt blir det väl inget alls gjort istället!

Annars då? Ja jag vet inte jag har lite stillestånf i min
hjärna just nu så jag får skippa detta idag och åter
komma imorgon!

Annars om jag får igång min verkstad igen innan
sov dags så lovar jag att jag dyker upp här =)


Men hörru!! Du har väl inte glömt att RÖSTA???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0