Kväller

Nu är gårdsmötet avklarat och barnen fick vara inne med Farmor och faster =)
Det blev lite sagt om det ena och det andra och det ser ut som att det kommer
rulla på nu, eller ja ma får hoppas det.det kan väl bara bli bättre ?!

Det var ju självklart jag som vart sekreterare igen så nu har jag lite att renskriva
och lite andra papper att skriva och dela ut till alla 15 lägenheter på denna gård.


Men det gör jag när jag har tid och ork =) Just nu tänkte jag kolla läget  med lite
roligare saker =) Man kan väl inte vara trökig jämnt eller?? Nej jag har då tröttnat
på att bara göra trökiga saker nu!!

Idag blir det till att grilla!! fast det är mulet och det kommer lite regnstänk ner
titt som tätt så  blir det ändå att grilla idag =)  Både jag och Marcus är
super sugna på grillat. Så japp våran mat idag!!!

Barnen har precis somnat och jag ska börja med maten och fixa lite annat utöver
det hela =) Så japp har inte tid att sitta här just nu, men innan jag går ner ska jag
faktist hinna föra över några bilder från telefonen till datorn för att sedan kunna
lägga ut dom senare. kom  ju på att jag hade mobilen i fickan nu och det är väl
lika bra att fixa det medans mobilen ändå är här uppe, för sen kommer jag säkert
glömma av den där nere hela tiden om inte flera dagar =)  det brukar liksom
bli så för mig =)

Höres senare då gott folk!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0