Kryp

Idag när jag var uppe här och skrev rent lite på datorn och fixade lite med pärmarna
som ska ställas i ordning och fixas.
Då hade jag Anton på golvet och han ligger mer på magen nu än på rygg,
han snurrar runt på en gång och det är inte bara under dagarna utan också
när han ska sova på kvällarna och ibland även på natten.
Oftast så vaknar han och gråter för han vill ju sova på ryggen eller sidan =)

Men idag så låg han på magen jätte länge och han ÅLAR sig fram faktist!!
Och när jag sedan kollar på han för ett ögonblick för att han lät så mycket
så der jag att han står i krypställning =)
Fast han blev självklart livrädd och började små gnälla och gråta lite =)
Min lilla fis unge!!!!

Efteråt så blev han lika glad igen och la sig på magen fort som sjutton
och då fick vi sällskap av Alexander också som kom upp =)
Sedan lekte Alexander tittut med Anton och båda skrattade ikapp ett bra tag!

jag hade turen med mig att jag hade mobilen här uppe så jag kunde ta kort
på lilla solstrålen på golvet och jag fick även en närbild av min stora plutt också!!







Mina ögonstenar,Mina allt!!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0