Kläder



Detta är den stora kartongen som är överfylld med massa barnkläder
i storlek 74/80!!
Anton har ju vuxit lite på längden och är 68 cm lång och därför börjar man
märka på vissa bodys att dom är svåra att knäppa i grenen.
Jag har ju tvångstankar om det ena och det andra och byter jag ut
storlek till mina barn så gör jag det inte bara på de FÅ plagg som
verkligen börjar bli försmå, NEJ jag måste byta ut ALLT!!
Så nu ska allt i storlek 68 ut ur garderoben och allt i 74 och 74/80
in i stället =)
Men när jag väl satt mig här idag för att skriva lite blogg så stannade allt!
Så nu står kartongen kvar där nere i hallen och bara väntar på att få bli tömd
på alla kläder som ska vikas och läggas in.
Och sedan vill kartongen bli full med lite mindre kläder =)

Det är faktist med spänning jag ska göra detta för jagb har för mig att
Alexander hade denna storlek ganska länge och därför tror jag att det
är i denna storlek som alla som roliga och lite finare kläderna kommer =)
Sedan hoppas jag också att det är SOMMAR kläder, eftersom att
Alexander hade storlek 68 när det var vinter så det fanns inga sommar-
kläder till Anton nu i den storleken =/ Så är det när man låter barnen ärva!

Men billigare blir det, när man bara behöver köpa nått litet plagg som saknas
istället för en hel garderob!! =)

Snåla Linda i farten =)
Eller är jag bara ekonomisk??




Kommentarer
Postat av: fije

På bilden måste det inte vara både vatten och godis , du får alltså välja om du vill skicka in en bild med bara vatten eller bara gois eller både och :)

2010-06-09 @ 00:34:15
URL: http://fijesphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har lagt till dej på bloglovin nu :)

2010-06-09 @ 00:35:20
Postat av: Sara

förlåt, jag vet faktiskt inte varför jag gjorde det, vill få det ogjort för att jag känner mig så otroligt dum och barnslig .. hoppas du förstår? Jag gillar faktsikt din blogg och dina barn är urgulliga (:

2010-06-09 @ 06:57:15
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Nej jag är inte mkt på familjeliv heller, när jag var gravid var då jag prata med folk där, men nu har jag kommit ifrån alla tyvärr. Så , antar att jag kommer in igen när vi planerar för en 3dje bebis om några år.. Hehe =) Kram

2010-06-09 @ 08:27:13
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker att du är ekonomisk. Är en bra sak att låta barnen ärva av varandra. Sen brukar det ju hända att barnen får en del kläder av släkt och vänner lite då då, inte bara vid födelsedagar och liknande. Ibland av ingen anledning alls. =)

2010-06-09 @ 09:58:31
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hihi vilken gullig header :D!

2010-06-09 @ 11:12:18
URL: http://grannbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0