Insperation

Det är så mycket jag vill just nu och jag känner att jag verkligen har energi till att försöka att fixa till allt så det fungerar bra,men det är just det där att ta första steget och komma igång med allt.
Nu har jag en sådan tur att jag inte alls behöver göra detta själv, utan jag har en underbar vän som vill syssla med detta hon också och därför ska vi nu träffas och gå igenom allt imorgon för att kolla hur vi ska gå vidare med allt och hur vi ska lägga upp vissa saker.
Först var jag ganska osäker på om jag verkligen vill pyssla med detta.Om det verkligen var något för mig,men jag har fastnat i det totlat och jag bara ÄSLKAR det.Speciellt när man ser att det går så BRA. Det går ju så mycket bättre än vad jag ens hade hoppats på.Så detta vill jag absolut fortsätta med och jag vill inte bara vara liten utan jag vill utöka mina chanser och göra detta till något roligt!!
Så nu hoppas jag att vi har många bollar vi kan bolla med varandra imorgon så att man sätter lite fart på detta.

Känns som att man börjar komma till en vänd punkt nu och jag hoppas på att det vill fortsätta på ett bra sätt och att det kommer gynna mig och min familj!! Alla trivs mycket bättre med varandra om man är glad och possetiv!!

Nu ska jag leta på mina saker och kolla igenom dom och lägga dom i väskan så att dom inte glöms bort tills imorgon =)
Sedan får vi se vad jag kan tänkas hitta på?!
Jag har ju klippt lite papper och så nu medans jag har setat här och skrivit =)
ja jag är fasiken en super kvinna!!

=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0