heldag

Det blev en heldag hos svärmor idag och det bjöds på både fika och mat.
Alexander var jätte duktig och åt en hel del faktist,
Han brukar vara så dålig på att äta när det blir så här varmt ute.
Hans ork till att äta försvinner helt och man får helt enklet
tvinga i han saker för att få i han något för huvud taget.

Kom väl dit runt 15-tiden och vi åkte inte hem förens klockan var
närmare 19-tiden. Och här hemma så började jag göra iordning
Anton för kvällen men då såg jag att Alexander redan SOV på mattan
i hallen så fick lägga ner Anton i våran säng så länge medans jag fixade till
Alexander istället. Han som skulle bada idag, men nej jag fick göra rent
fötterna med lite tvål och vatten så han får bada imorgon istället!
Inte ens en halv macka ville han ha, men nu när han väl ligger i sängen
och får sova, nej då ska han småjävlas en hel del =/
Men nu har det varit tyst ett tag så  kanske har han somnat nu =)

Anton gjorde jag sedan iordning och la i sin säng medans jag fixade
vällingen  och japp kom på att ersättningen var slut och att jag som vanligt
Har GLÖMT att vara förbi vid affären idag =( Så efter 30 minuter med bara välling
och en spruta som jag hjälpte han med så har han då fått i sig lite välling och sover.

Tror det är för litet hål i nappen på flaskan därför suger han inte och vill därefter inte
ha vällingen så ikväll måste jag HINNA till affären och köpa större nappar och
en ersättnings påse utefall att!!

Så jag hoppas att de går fort för Marcus hem.
Och ja hungrig är jag också, jag är liksom tvärsom än alla andra!
Alla verkar bli slöa på att äta när det är varmt men jag där i mot
jag blir hungrig igen efter bara någon timme. Så nu ropar magen
efter mat igen och inte fan orkar jag ställa mig i vårat varma
kök som är som en bastu och göra mat heller. Så får se om Marcus
går med på att vi ska vara onyttiga ikväll till ett avsnitt av
ONE TREE HILL =)



Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja! :D Kika in och svara på Dagens fråga sötnos! krams.

2010-06-23 @ 21:05:34
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

sv: det förstår jag :D

2010-06-23 @ 22:19:23
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

tack för rösten :D

2010-06-23 @ 22:19:50
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0