Grattis

Jag skriver det nu så jag vet att jag hinner med det i dag!

Ja för just idag den 23 Juni 2010 så fyller Min svärmor Marie år!!
Så stort Grattis till dig på din underbara födelsedag!!

Hoppas du får en kanon fin och bra dag med mycket värme och kärlek!


Så nu sjunger vi!!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva
uti hundrade år, ja visst ska hon  leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva
uti hundrade ÅR!!

Och när hon.......


hehe ja inte orkar jag sitta här och sjunga för datorn eller =)

Nej men Grattis UNDERBARA SVÄRMOR!!!




Tyvärr så var detta de enda bilderna jag hade på datorn =/




Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Vad gör du? :D

2010-06-23 @ 12:29:07
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0