God Natt

Nu ska jag dunka mitt huvud mot min mjuka kudde
och hoppas på en bra natts sömn!!
Och att man är utvilad när busfröna vill lika
imorgon =)

Så får man ta tag i alla bestyr under dagen
imorgon och hoppas på fint väder
ytterliga en dag.

Måste försöka hinna klippagräset
Tvätta lite grann
Handla, för man får väl barnbidraget idag ?
Kolla på bil??
Bada om vädret tillåter det =)
Sola om vädret tillåter det och ja barnen också =)
Städa lite =/
Träna med Rillo
Kontakta alla kunder om att deras produkter är färdiga att hämta!

Ja listan kan säkert fyllas på allt efter som
men jag hoppas att den stannar där den är
nu och att jag hinner beta av det mesta!

Så God Natt På Er!!



Kommentarer
Postat av: Jannike

Självklart är de inte okej att glömma sitt barn någonstans. Men de är sånt som händer, ingen är perfekt. Man gör misstag, några mindre och några större. De händer nog de flesta förr eller senare:) Kram på dej

2010-06-18 @ 10:11:50
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0