Glömsk

Kom på för ett litet litet tag sedan att jag har ju tagit massa med kort under helgen.
Som jag ska lägga in här på datorn för att sedan bjussa på =)
Lite kul är det ju att få dela med sig av lite kort och visst är det lite roligare att
läsa bloggar som visar lite kort då och då. Blir så himmla drygt att bara läsa en
massa text hela tiden ju .....

ska jag skriva!! jag har ju bara text känns det som, så det där lär jag nog ta åt mig
av just nu =/

Men ibland tycker jag att det blir lite svårt. Ni är jätte gulliga som kommenterar
och läser. Men om ni inte säger öppet/skriver öppet om att ni vill se mer bilder
eller att ni vill läsa mer om just DET!! ja då har ju inte jag en aning och då blir det
ganska svårt för mig att VETA!!
Så var inte rädda för att kommentera att ni vill läsa lite mer om den och den saken
eller att ni vill ha fler bilder på det och det....

Jag är öppen för alla förslag men jag lovar er INGET NAKET!!!!! =)

Jag vill ju veta vad ni läsare vill  läsa mer av  och se med era ögon
så BERÄTTA nu för Vimsiga Mamman  =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0