Gå med

Jag uppmanar er alla som ännu inte är medlem på buzzador att gå med!
Att få hem gratis produkter och få testa dom och dela ut dom till vänner
för att sedan skicka in ett mail om vad man tyckte om de nya produkterna,
och detta HELT gratis! Det enda du gör är att få poöng för varje kanpanj du
är med i och skickar in en rapport!!

Gratis saker är bra!!

Jag som småbarn förälder har fått hem nya grötsorter, olika barnmatsburkar
ja listan kan bli lång!
Har även testat lite hud och kroppsvårds produkter!!
Har man även blogg och är aktiv bloggare så kan man få lite kanpanjer via
bloggen och få ha någon tävling på buzzadors kostnad!

Så missa inte chansen att få prova på HELT nya produkter som inte
ännu kommit ut på marknaden och även att få CHANSEN att få ha
roliga TÄVLINGAR på BLOGGEN!!

Gå med nu!! Klicka HÄR så är du medlem inom någon minut!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Följa varandra via bloglovin ?

kram :)

2010-06-18 @ 13:39:57
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: Oj okej jag har aldrig hört om märket förut.Var kan man köpa dom produkterna ? :D

Jag följer dig nu :) skriv när du följer mig



kram

2010-06-18 @ 13:48:28
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0