Fundering

Jag har länge funderat på en och samma sak, eller ja det är väl kanske 2 st saker jag alltid funderat på och jag kan inte komma på svaret på dom sakerna så tänkte om ni alla underbara läsare kanske vet svaret och kan hjälpa mig att förstå!!??


På framsidan av blogg.se så finns det ju en splat på sidan om vilka som är mest aktiva,besökta och kommenterade.
På den listan som är mest aktiva så tycker jag att det är alltid samma namn uppe och jag undrar nu vad det är som gör att man får vara med på den listan??
Det skiljer så mycket, vissa av dessa bloggare skriver ca. 15 inlägg per dag  medans en annan av dessa bloggare kanske skriver 7 inlägg per dag.

Jag själv skriver mellan 5 inlägg  upp till 15 inlägg per dag och jag har inte ens varit nära den där listan.
Är det bara vissa som får vara med??

Lika så brukar det vara en VECKANS BLOGG lite längre ner och jag har alltid undrat vilka som får vara med där och hur man kan anmäla bloggare till det?? Jag har då minst 3 st bloggare jag skulle vilja se på den rutan men aldrig har dom varit där =(

Är det någon snäll liten själ där ute som vet svaret på detta så snälla berätta för mig så jag slipper grubbla över detta mer!!



Kommentarer
Postat av: Bella

Ja hennes blogg är jätte bra :)

2010-06-06 @ 14:44:22
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har själv också undrat över detta. Verkar ju alltid bara vara samma topp tio eller vad det nu är.



Men sedan vet jag att man kan nominera bloggar eller inlägg som man tycker kan vara på framsidan av blogg.se. Inte för att jag själv har varit där, men vet en som blev nominerad och hamnade på framsidan flera dagar i rad. =)

2010-06-06 @ 21:47:39
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0