Fullt

Fullt ös hela dagen ja det är vad det har varit! Så nu ligger jag en smula efter med allt jag skulle ha skrvit till er kära läsare. Men ja det får ta den tid det  tar och många inlägg med täta ut lägg kommer det absolut bli snart och senare också.
Måste kila iväg lite i mellan åt eftersom att jag är fortfarande inte klar med allt jag skulle viljat hunnit klart med.
Men ack den som ger sig, så därför tuffar jag på som världens gods tåg och blickar framåt.
Måste tänka possetiva tankar nu att om jag fixar detta idag så är det lite mindre imorgon att göra.
Varför är det så att det känns som att det är tre gånger så mycket att göra nu fast Marcus är hemma på
semester och allt? Borde det inte kännas som att det är mindre att göra då??
Nja jag vet inte  =/

Men en sak vet jag och det är att det är omöjligt att skriva 2 st inlägg samtidigt så jag skippar detta nu för att
göra klar GÄST inlägget som ska skickas till DONKEN!!

Det tog ett bra tag innan jag klurade ut vad jag skulle skriva om, men hoppas alla blir nöjda och glad =)
Ni får nog läsa inlägget inom en snar framtid =)

Kramar till er!!!




Kommentarer
Postat av: sophie - fotoblogg

sv: ååh tack! :) jag älskar färgerna i bilden, riktig sommarkänskla får man av bilder tycker jag :) synd att det spö regnar nu bara :(

2010-06-08 @ 21:03:07
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: sophie - fotoblogg

sv: :) :) :) :)



ja tyvär :( vill ha sooooool

2010-06-08 @ 21:18:08
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Jag hitta din blogg för ett tag sen på familjeliv, vi var nämligen med i samma tråd! Nån bebis oktobertråd om jag inte minns fel =) Så dig har jag besökt en hel del sen dess =) Kram

2010-06-08 @ 21:52:21
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja det vore trevligt det. =)

2010-06-08 @ 21:56:43
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0