Fotboll

Vi åkte iväg hela familjen för att kolla när Sandra(Marcus lillasyster) hade match på kvällen.
Kom väl dit lite senare än planerat men vi såg då matchen iallafall =)
Dom vann med 8-0 eller 9-0 mot Bullis......

Själv så stog man där och gottade sig först och främst i solen men tyvärr
så kom dom dära kalla vindpustarna ibland men det var ganska skönt ändå!

Sen gottade jag i mig en kladdkaks bit också. Jag var så otroligt sugen ¨på
en kladdkaka =)
Men nja visst jag är inte kräsen när det gäller fikabröd men kladdkakan var
den VÄRSTA jag ätit. Den var ju fasiken rinnande i mitten nästan.Och det
smakade för MÖRK chocklad av den!!!
Jag gillar självklart min egna kladdkaka, men sen finns det en till som gör
super goda kladdkakor!!Och det är svärmor  min. Hennes kladdkaka
den är så god att den smälter i munnen =)
Shit blir ju sugen på mer kladdkaka nu när man sitter och tänker på dom =)

Nej nu ska jag ner och hjälpa marcus med maten för nu har det  dragit ut
alldeles för länge med matlagningen.
Det blir självklart GRILLAT idag med =) vad ovanligt va?? =)

Så grillad kyckling med pommes och beasås!!

Höres sen gott folk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0