Duscha

Tröttare än tröttast det är jag det =)
Så nu blir det ett kort inlägg här och
sedan är det jag som hänger den sista
tvätten på tork och sedan blir det en
sval och lång dusch innan jag hoppas
rakt ner i sängen =)

Allt går kanon med tatueringen =)
Jag känner inte ens av den och jag glömmer
bort den hela tiden =)
Imorse var Alexander helt tokig när han
såg att det var något svart på mitt skulderblad=)
Berättade då för han  att det stog Alexander och
Anton.DÅ ropade han till Anton att han också skulle
kolla och så där höll han på ett bra tag så tillslut
var jag bara tvungen att lägga mig på rygg så han ej
kunde se texten längre =)

Populära ord som Alexander kör med nu är:
GLASS, JAG VILL HA!, VATTEN, HOPPA, ja och
en massa mer.

nej nu är klockan mycket!!
Höres och ses imorgon!



Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in, söt header och blogg!



allt bra?

2010-06-30 @ 00:07:43
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0