Bvc

Idag klockan 10.30 så hade vi bvc-besök med Anton.
Jag var lite orolig inför detta eftersom jag kännt på mig att
han inte gått upp så mycket i vikt och det förstår väl
vem som helst att det är bara för att han äter
ersättning som är för SMÅ bebisar!!!

Förklarde för A att han precis för 1 vecka sedan
har börjat äta puré och att gröten också
slinker ner nu.Men dock att det är
4-månaders gröten och lika så purén!!

Men vi skulle fortsätta att ge han denna puré och
gröt och även ersättning om vi ville det. Annars kunde
vi sluta med ersättningen om han vill börja ta
6 eller 8 månaders gröten istället!!
Så nu är det bara att prova sig fram som vanligt!

Men jag hade få rätt.Det var inte alla
 mycket han hade lagt på sig.
Varken på längden eller vikten.
Men ni ska få se resultaten nu:


Anton 7,5 månader:
Vikt: 8800 gram (8,8kg )
Längd: 68 cm
Huvudomf: 46,5


Har ju märkt på vissa bodys att dom börjar bli svår knäppta i grenen så
snart så kan vi börja med storlek 70 och 74!!!!










Kommentarer
Postat av: Karin

Tack! Ska precis göra om den till något mer sommrigt. Jag gillar din blogg. Snygg är den.=)

2010-06-07 @ 22:38:28
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: lindet

Hejsan!



Trillade in på din sida så tänkte tipsa om min blogg där jag har superfina tävlingar igång.

Kika in vettja ;)



Kram Lindet

http://lindet.blogg.se

2010-06-07 @ 22:43:16
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0