Bilder

Oj vad bilder jag bjussade på idag då =)
Det blir nog lätt så när man har lite på
lager från dagen innan också.

För igår hann jag aldrig föra över bilderna
till datorn så därför blev det ju inget
igår kväll och idag har jag ju som sagt
inte alls haft tid att setat här vid datorn!

Tänk om man kunde ha en MINI dator som
man kunde gå runt och blogga med medans
man håller på med alla andra syslor som
ska göras i alla hem och hus =)

Då skulle nog alla  ligga på topp 10 listan
på AKTIVA bloggare =)
Fast jag vet fortfarande inte hur man tar
sig upp på den listan??
Vart jag än försöker hitta svaren så
finns dom inte =(

Så är det någon snäll läsare/bloggare
där ute i vida världen som vet hur
fasiken det går till!Vad dom går efter?
Ja berätta detta för mig!!!!!SNÄLLA!!

Oj just ja jag satt ju och knaprade
ihop inlägget för just denna dag
för en stund sedan så nu ska jag bara
avrunda det sedan kommer hela
våran dag i era ögon så läs och
kommentera vet jag!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0