Bilder

Nu ska jag gå ut och fortsätta fixa till det ute i förådet och sedan ska jag göra ett ryck här med.
Men efter det så ska jag ta tag i att föra över en MASSA bilder och videoklipp från helgen till datorn.
Sedan blir det nog något inlägg om våran semester om klockan inte blivit allt för mycket.
Men ja tiden får helt enkelt visa vad det blir.Men först och främst sysslorna som måste göras =)

För nu har jag fått i mig lite tacos så nu har jag ork igen, var så hungrig ett tag att jag var så grinig
att jag tyckte synd om både Marcus och barnen.Det kan inte vara kul att bo under samma tak som mig
när jag blir så där irreterad och grinig. Jag blir ett MONSTER!!!

Hörde att jag fick ett sms nu också så nu blev jag nyfiken vem som vill mig något??
Så nu måste jag verkligen kila iväg så det blir något gjort idag och även att jag kan stilla
mitt nyfikna nylle =)

Höres senare gott folk!







Kommentarer
Postat av: S A K I R E

Kul du gillar min blogg! :D La till dig på bloglovin precis :) Kommer följa dig oxå! Jo de är fin fint här vettdu! Ska snart sova dock så man orkar jobba imorrn. phew! Kramar

2010-06-15 @ 21:35:20
URL: http://sakire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0