Beställt

Nu är hela beställningen till Oriflame skickad och klar, nu ska jag bara vänta in det roliga paketet för att sedan dela ut massa härliga produkter =)
Det är så skönt att alla mina köpare är nöjda med alla produkter och att dom flesta jag pratat med tycker priset är kanon.
Går man till en affär och ska köpa samma produkt fast i ett annat märke så kan man få betala det dubbla eller det tredubbla...Varför göra det??
När man kan få en kanon bra/fin vara som inte alls är testat på djur osv.....
Jag rekomenderar varmt att ALLA kan köpa Oriflame istället för SVINDYRA skit saker!!!!

Och självklart så kör även oriflame med viktnedgångs produkter!!
Kika in dom!!


Känner du igen märket ORIFLAME???
Vad vet du om det??
Köper du det eller vad köper du??


Jag är självklart konsulent för Oriflame och har ni några frågor eller funderingar kring
just oriflame eller deras produkter så tveka inte att fråga, jag svarar gärna!!
Lika så om ni är intresserade av någon produkt så hojjta till jag säljer den gärna till er!!
Frakten går att läsa så var inte rädd ni behöver inte åka ända hit för att hämta sakerna =)

Deras produkter kan ni kolla på denna sida:
http://se.oriflame.com/products/



          



Nu ska jag åter gå till lite arbete för en stund!!! =)









Kommentarer
Postat av: Karin

Tack.



Jag handlar oriflame. Bättre produkter (smink) får man leta efter. Till det priset. Visst finns det kanske bättre om man vill handla dyrt. Men jag gillar oriflames smink. Jag handlar från min fd killes mamma. Men nu när vi gjort slut får jag se efter om någon annan i närheten säljer. =)

2010-06-09 @ 13:44:02
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag får se om jag får tag i någon. =)

2010-06-09 @ 14:21:25
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0