Beställningar

Jag var som en liten tomte idag och åkte runt
och delade ut alla produkter till dom som hade
beställt.Och betalt fick jag av alla på samma
gång så denna gång behöver jag inte ligga
ute med några pengar, det känns enormt
skönt! =)

Och tur hade jag som fick två stycken till
på en gång som ville beställa och vips så
var denna månad av klarad redan nu och
jag är en officiel konulent för Oriflame!!
Nu ska jag försöka sätta ribban högt för
jag vill verkligen köpa den där recenären
som man kan göra nu fram över =)

Och moster min som kommer från
uppland är på besök och hon blev
genast intresserad av att beställa
lite hon med, så imorgon innan
utställningen så är det jag som svänger
förbi där hos dom  och lämnar en katalog
så har hon hela dagen på sig att kika!

Det är så härligt när det rullar på!!
Nu vill jag bara att ALLA visningar också
ska börja rulla in och självklart rulla på!

Härligt härligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0