Bada

Barnen tyckte det var kanon kul att bada idag =)
Och Alexander fick åka KANA med Marcus några gånger
också, mer mer sa han hela tiden =)

Sedan efter badningen så blev det att handla
lite pressenter till Marcus far som fyller år på
Söndag och lite  studentsprssenter till
Marcus bror Emil som tar studenten imorgon.

Så nu är det fixat!!! =)

Sedan blev det att beställa hem lite kinamat och
gotta i oss det, lite kan man väl få unna sig när
man firar 8 år tillsammans!!
Marcus sitter och njuter av en kall x-ider och jag
ska nog också ta en cider ikväll!!

Bara man orkar upp imorgon när barnen vill upp!
Sedan är det bara att fixa fixa fixa och sedan blir
det att kolla på Emils student!! Ja full späckat med
andra ord =)

Tyvärr så hade jag ingen kamera med mig till
 badet idag men förhoppnings vis så ska vi dit
igen nästa vecka och då hoppas jag på att få'
lite bilder tagna!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0