Allmänt

Allmänt trött är jag just nu men lite mat i magen sitter nog inte helt fel.
Det blev otroligt sent att göra mat nu men så blir det när det finns bilar
som krånglar, men nu hoppas jag att den ska gå som en PÄRLA efter
lite fix och trix =)
Så nu väntar jag bara på att svärmor ska komma och hämta start spärren
sedan åka och lämna den till Marcus som står uppe hos min far med bilen.
Helt nytt batteri får den lilla pärlan =)

Japp Bettan och Pärlan heter MINA bilar =)

En blå och en silver färgad bil =)
En kombi och en sedan =)


Nu ska jag ner i köket och fixa in för maten så den är klar när min
älskade sambo kommer hem för jag fock precis veta att han är
otroligt HUNGRIG precis som jag =)

Och svärmor har ju hämtat nykeln och är på väg så nu är det jag
som  MÅSTE sätta en väldig fart!!

Åter kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0