Åka

Råkade somna när jag la barnen för att sova middag så nu sitter jag här och är mega trött och helt efter i allt.
Jag som skulle sitta ute och sola då hade jag tänkt, för idag är det ju kanon fint väder ute också.
Men jaja så kand et vara.

Ska iallafall åka till barnens farmor när dom vaknat igen för att fira henne och säga grattis =)
Alexander fick ringa dit i morse och säga grattis, men det blev inte så mycket prat för han var så inne i
att komma ihåg vad han skulle säga så han stog bara och sa GRATTis flera flera gånger =)
Så grattad blev hon via telefonen iallafall!!

Kanske ska man försöka sig på att hinna sola en snabbis nu innan dom vaknar, men de lär man väl inte hinna för dom vaknar väl när som helst =/

Var jag tvungen att somna jag med??
Nu kommer hela dagen bli konstig igen =/

Sugen på att träna är jag också, men nu är ju både mamma och pappa i sommarstugan på ÖN och Svärmor har så fullt upp så hon vill man inte fråga nu.
Jag får helt enkelt vänta med min träning, den få bli lagd åt sidan för en stund fram över så hoppas jag att jag kan komma iväg och träna så snart som möjligt.

Känns att byxorna inte sitter lika glappt längre, så TRÄNING är ett MÅSTE för mig och helst varannan dag också.
Men ja någon ska kunna se till barnen då också för jag an inte ha dom på en varin axel när jag tränar =)
det skulle ju så lite komiskt ut! Som att jag inte tycker att det är nog drygt att dra runt på min flodhästkropp inne på gymmet, nej jag vill ha två stycken schimpans barn hänagde på mig också =)


Men ja får se vad som händer denna dag iallafall så får väl jag sätta mig här i lugn och ro ikväll och skriva lite =)
För nu hinner jag inte skriva så mycket mera.


Hoppas ni har förståelse att man inte kan sitta framför datorn hela dagen när det är så FINT väder ute och att man har 2 st AKTIVA barn i hemmet =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0