8 Månader

Japp den 28 Juni 2010 blev lille Anton hela 8 månader!!
Och idagens läge så kan han sitta mer och mer alldeles själv!!
Fast jag har han helst sittandes själv typ på gräsmattan eller
något annat som är ganska mjut för han får ibland för sig att
han ska kassta sig bakåt och då abra smäller det i hans bakhuvud.
Det låter nästan ut som att hela huvudet ska spricka på han,
men ja ett framsteg är då det!!! Han kan SITTA!!! =)

Sedan så är han ju så duktig nu att han vill och kan dricka
VÄLLING så nu kör vi på Sempers MILDA  fullkornsvälling!!
Och pureér går bra det med, fast det är mest sånna från
6 månader han äter eftersom han ej har fått någon tand
ännu =) Men någon 8 månaders har slinkit ner också =)
Gröt äter han både 6 måanders och 8 månaders!!
Så japp det går framåt och allt känns så mycket
lättare!!! Nu hoppas jag bara att han ökat bra i vikt tills
nästa bvc-besök som blir i Augusti!

Och jag får ju inte glöma!! han ÅLAR sig framåt =)

Min lilla plutt blir storplutt nu =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0