8 Juni 2010

Dagen började ganska tidigt och hela familjen myste i sängen  och kollade på
Toys Storys Eller vad den nu heter. jag hänge inte alls med i filmen men
där i mot så satt Alexander som klistard ett bra tag =)

Sedan vid 9-tiden så blev det frukost och idag så åt Alexander jätte
bra med frukost. Det värmer inombords när han verkligen äter!!

Sedan så satt vi igång en tvättmaskin och började små städa lite.
Jag kan lova att jag har levt med disken,tvätten idag =)
Allt som allt så blev det 4 st fulla tvättmaskiner körda och
i och med det så har det hängst mycket tvätt idag.
Både inne och ute och just nu är det hälften som är torrt =)
Hade ju hoppats på lite finare väder idag för då hade jag
haft alla kläder torra innan barnen lagt sig.

Sedan har vi dammsugit hallen flera flera gånger.
ja jag tror det slutar på 5 eller 6 gånger idag och då
även moppat det golvet 2 gånger!! Snacka om skitigt =)
Ja och sen finns det ju en grabb med namnet Alexander som
är lika snabb som en vässla med att springa in med skorna
på hela tiden så det spelar ingen roll om man dammsuger,
det blir lika skitigt igen efter någon minut =)

Men ja jag är van nu =) Så är det att ha barn =)
Ja vi som skulle städa hela lägenheten men
istället blev det bara hallen gjord och alla
jäkla berg med disk och mount everst med
kläder som skulle tvättas =)
Dom är borta nu iallafall !!!!phu phu

sedan har vi även hållt igång med snickrandet på våran
myggnätsdörr så imorgon hoppas jag att den kan sättas
upp och börjas användas så man kan ha ytterdörren öppen
mer och få in mer frisk luft!!!!

Jag har även storhandlat så nu har vi väl mat för att bra tag
framöver hoppas jag, fast det räcker väl bara till helgen!!??
Det blev nästan att täcka en hel kundvagn och då hade jag
inga barn med mig som räknas in i det =)
Fattig blev man också men sånnt är livet !!!

Sedan har jag hämtat lite kläder ute i förådet eftersom
att Anton ska få byta upp sig en storlek =)
Men det kommer ett inlägg om det snart =)

Ja men iallafall så har dagen gått i 1 och jag har
knappt hunnit tänka idag =)
Men saker har blivit gjorda och det känns kanon
skönt att kunna sova med bra tankar inför
morgon dagen =)

Hoppas eran dag har varit bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0