3 Juni 2010

Godmorgon underbara dag!!
Alexander är på dagiset och leker för fulla muggar och jag sitter här uppe i vardagsrummet och för en gångs skull så är det inte så varmt att man knappt får luft!!Det hjälpte att ha 2 st fönster öppna hela natten =)  Så tack för den fina uppfinningen (myggnät!) !!
Tänkte skriva ut lite bilder som ska in i barnens fotoalbum med det blir så konstig färg hela tiden =(
Det står en runta att jag ska fylla på en viss färg men det är ju mer än hälften kvar av den färgen när man går in på kontrollpanelen och kollar. Inte vill man väl byta då eller, då har mna ju kasstat typ 100 kr i sjön =(
Jaja snart blir man väl illa tvungen att byta för bilderna blir så mörka att mna knappt ser vad det är på fotot och
sen ser man ju att det inte alls är de färger det ska vara.

Så 2 st bilder är utskrivna, resten får jag ta senare när jag vet hur jag ska göra med skrivaren.

Marcus och Anton ligger nere i sängen och sover/vilar.Så det är ganska tyst och skönt just nu =)
Visst man hör trafiken utanför och någon grävskopa som ska väsnas lite för mycket i mellan åt
men annars är det ganska lungt!!

Ska fixa lite med räkningarna,viktiga papper också....fixa till lite i pärmarna här uppe så man har lite ordning på sakerna när man väl ska ha dom igen.Så som det är nu så får man ju leta ihjäl sig efter ett litet sketet papper i
vanliga fall varje dag.Så orkar jag inte längre ha det.Jag vill veta att papperna finns i just en viss pärm och att det bara är att hämta det när man vill ha det!! Vad praktist va??

Det är otroligt fint väder ute idag med,men om jag ska sola det tror jag inte,eftersom jag har brännt sönder mig sen igår.Så jag är en RÖD kräfta just nu.Och smörjt med med det ena och det andra men inget svlkar min kropp just nu och jag vill inte ens tänka tanken vad som händer om jag skulle sätta mig i solen idag med.
Men visst är det härligt att kunna sitta i solstolen och sola lite nu när vi äntligen har det så varmt och fint här i sverige!! Annars klagar man ju på att det är så fult väder hela tiden.Nu när det är fint väder så klagar vi för det med. Vi är då aldrig nöjda =/

Har ju liksom en liten tävling.eller ja jag har väl en tävling i mitt huvud om att jag MÅSTE ha brunare ben än svärmor min!För har jag inte det så är det illa.Och jag har ju likvita ben så kan man inte bara sola benen då??
Och svärmor ska ju till Åhus sen i sommar och jag vet ju hur jäklans brun hon var förra året efter den veckan.
Så jag lär ju ligga i redan nu så jag inte blir slagen med flera flera hästlängder =)
Hon vet säkert inte ens om att jag tar detta som en tävling =) Men knäpp som jag är så gör jag ju det!!

Vad händer hos er idag??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0