17 Juni 2010

Skyndar mig att skriva detta inlägg, fast klockan är ju redan över 24 slaget
och japp det är den 18 juni nu istället =)
Men nja här får ni iallafall min torsdag i ett inlägg!

Barnen vaknade samma tid som vanligt och ja vad tjatar inte
Alexander om att han ska se??!! =)
Så lite film och mys i sängen blev det i högsta grad.
Marcus for iväg till läkaren vid 9.30 tiden och jag med
barnen satt oss och började med frukosten!

Fast idag var en sådan där dag att Alexander bara pillade
på smörgåsen och inte alls ville äta.Tänkte att de gör väl inte
så mycket, han får väl äta mer under lunchen sen.
Men nej när vi sedan bjöd på lunch här hemma så vägrade
han äta det med. satt bara och pillrade och fjantade.

Och som jag skrev tidigare idag så fick jag lägga mig
i våran säng med Alexander idag när han skulle sova
middag för han total vägrade sova i sin säng.
Och ja både han och jag sov som två stockar i ca. 2 timmar.

Blev som vanligt irreterad och sur eftersom det känns
som att man sovit bort en hel dag =(

Så dagen gick och vid 17-tiden åkte vi och kollade
på en bil som Marcus kunde ha till jobbet.
Men nej det blev ingen bil och det var bara att
åka hem igen.
På vägen hem svängde jag in på affären  och
köpte kol så vi slog på grillen när vi kom hem.
Barnen fick kvälls mat och bums i säng med dom!
Vi åt sedan grillat och det var några dagar sedan
så idag var det otroligt gott med det!!! =)

Sen blev det att kolla lite på
fotbolls-vm  Frankrike - Mexico
jag hade ju tippat resultat på en blogg =)
Men nja det gick inge vidare för min del,
så jag skippade resten av matchen och
satte mig vid datorn och fixade och
donade med lite allt möjligt där =)

Sedan så hoppade jag in i duschen och
det  var otroligt skönt det kan jag lova.
Så nu är man nyduschad och fräsch!
Ska kolla vidare nu och sedan blir det
bums isängen för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0