15 Juni 2010

Hann ju inte skriva om gårdagen som en hel dag så gör det nu istället =)


Vi vaknade sent hela familjen eftersom ingen kom i säng förens runt 00-tiden.
Det blev lite Pettsson och Findus på morgonen sedan blev det mat och även
Anton provade att äta lite mat med oss =) Det slutade med att han hade sparat
alla köttbullar i kinderna och uppe i gommen =) Så det var bara att ta fingret och 
försöka få ut så mycket som möjligt!

Sen blev det att ta tag i disken och springa runt och plocka i alla saker och ting =)
Satt igång en tvättmaskin också och den tvätten blev sedan hängd på tork så idag
är den klar =)

Eftersom att det var trisst väder hela dagen så blev det att kolla på fotbolls-vm
för hela slanten, så det var familjemys i sängen framför tvn med lite kaka och glass!

På eftermiddagen så gick jag ut och fixade i förådet och blev nästan klar då jag fick avbryta
och gå in eftersom att Alexander hade fått nys på att jag var där och han sprang dit hela
tiden, så det var bara att traska in och se glad ut.

Åkte senare och handlade de få saker som saknades till att göra tacos och medans jag for iväg
så började Marcus med kvälls maten åt Alexander.

Så medans jag fixade allt till tacosen så fixade marcus barnen, genom att ge båda två
kvällsmaten,att fixa dom för kvällen och natta båda två.
Så det var klart at äta bara någon minut efter nattningen och båda två var så hungriga att
vi knappt hann sätta oss innan vi började äta =)

Till tacosen blev det att kolla på fotboll men sedan sprang jag ut för att fixa klart allt
ute i förådet och nu är det klart!! Blev så fint och rymligt!!! =)

Sedan blev jag sittandes vid datorn till klockan blev 02.30 i natt eftersom jag hade så
mycket att skriva om våran semester och att lägga ut alla bilder tog ju en evighet!
Men nu så har ni fått både bilder och semestern i  ord/bilder !!! =)

Somnade inte förens efter 03-tiden och är väl lite seg idag nu =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0