Vagn!

Jag har ju ångrat mig sedan den dagen jag sålde våran
syskonvagn bara för att Alexander inte ville åka i den
och Anton vägrade ligga i ligginsattsen till den vagnen.
Köpte där efter en ståbräda till Alexander och han älskade
den i ca. 1 vecka, sedan var det inte kul att stå på den
längre tyckte han och han började fråga efter den andra
vagnen och varje gång man såg någon med en sådan
syskonvagn så skulle han dit och åka i den hela tiden.

Just vid sånna tillfällen så kändes det extra mycket
i magen att man verkligen hade gjort fel val tidigare
genom att sälja iväg den älskade syskonvagnen.

Jag har där efter kollat lite efter likadana vagnar
men det har varit dåligt med sånna vagnar så
jag sket i det ett bra tag.

Sedan när Marcus började jobba igen och man
var själv med barnen hela dagarna så kändes
det otroligt tråkigt att inte kunna göra så mycket
eftersom jag behövde då alltid en som földe med
mig och barnen på det vi ville iväg på bara för att
man alltid var tvungen att ha 2 st barnvagnar 
med sig på resan hit och dit.

Så jag letade vidare och hittade en annons
på en likadan vagn fast denna var svart och
lite gammlare än vad våran  tidigare vagn var.
Tänkte att jag kunde ringa och fråga lite om den
iallafall och det slutade med en tripp dit och kolla
på den, och där i från for man med en ny
syskonvagn och lite fattigare än tidigare.
men gus så skönt det varit att kunna röra sig
hur man vill med barnen!!!!   =)

Och jag kan ju lova att Alexander blev
överlycklig när vi kom och hämtade han
på dagiset med den nya vagnen =)

Och Anton är ju så pass stor nu så att behöver
ju inte ligga in en liten ligginsatts längre så
han trivs som fisken i vattnet i denna vagn
han med!!! =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0