trött

Jag skulle kunna gå och lägga
mig och sova just nu för mina
ögon vill inte riktigt som jag vill
och jag känner mig hur trött
som helst. Men nej det går
inte.
Om jag skulle lägga  mig ner
i sängen nu ja då skulle jag
bara bli tröttare och sen är
hela dagen förstörd efter
det, så jag får gå runt och
vara trötter tills ikväll =/

Vet inte riktigt vad vi ska
hitta på idag. Jag vet mycket
som behövs göras men det
är sådana saker som jag ej
kan göra när jag har Anton
hemma och jag kan absolut
inte göra något av dessa
saker när både Anton och
Alexander är hemma.

Men men får se vad som händer
och sker sen idag.
Just nu blir det bara att ta det
så lungt som möjligt tills
vi ska hämta hem Alexander
vid 14 tiden.
En tvätt är snart klar och jag
funderar på att ta andra tvätten
tätt där efter =)


Det är mega dåligt väder ute,
jag bara väntar på att det ska
börja regna,åska och blixtra =/



Kommentarer
Postat av: lina

Svar; Tack så mycket för att du röstat på mig, guld värt alltså!

Som tack blir du länkad i min blogg! Ta hand om dig och tack igen! :)

Rösta gärna imorgon också!

2010-07-20 @ 12:32:14
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 @ 12:41:31
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0