Torsdag

Ja snart är det helg igen och vart tog denna vecka vägen då?
Har lämnat Alexander på dagiset för sista gången denna vecka
och sedan när jag kom hem så såg jag att jag har fått paket
från Oriflame, så nu ska jag n er och kolla in alla dom roliga
och bra sakerna som damp ner i lådan denna gång!! =)

Känns som att allt rullar på helt OK just nu och jag
vet inte vart jag ska börja längre =)
Det finns så mycket jag vill men inte vågar och då
tar jag liksom inte steget ända ut och det är lite
synd tycker jag själv till och med.

Ruggit väder ute idag med. Mulet och regn så denna
dag blir en inne dag med lite plock och städ skulle
jag kunna tro. Visst det är kvavt så de blir säkert
åska och blixt sen också och då är det jag som
ligger under sängen och darrar.

Jag vet inte varför men jag är LIVRÄDD för åskan osv

Är ni också det??


Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice, haha jag tycker det är mysigt med åska ^^,

2010-07-22 @ 10:52:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0