Tom

Jag är helt tom och jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Jag känner ju att det verkligen är mycket som vill och
behövs komma ut och jag vill verkligen skriva av mig
allt, så man blir att känna sig lite lättare.

Men ja som skrivet så är jag helt tom. Det liksom
ekar när man ropar efter orden som ska komma.
Hur kunde jag bli så tom?
Jag som alltid har massa ord och meningar liggandes
i ett litet föråd där inne.

Ja men iallafall så har jag överlevt denna dag också,
men jag tror dock att denna värme sätter sprätt
på både mitt och barnens huvuden.

För jag är trött,slö och smått  irreterad hela tiden och
orkar inte göra något alls =( Och när jag väl försöker
göra något så blir det bara fel, ja alla fall idag =(
Barnen är små griniga hela tiden och jag vet inte vart
jag ska hämta lite tålamod ifrån?! Är det någon som
vill bjussa på lite tålamod just nu så ge mig lite"!!!!!

Idag var jag till och med en dålig mamma som
var sur,arg och grinig på mina barn och då skrek
jag åt dom bara för att dom höll på hela tiden.
Sånnt gillar vi inte och jag har hamnat rakt i
detta träsk, så ta mig här ifrån fort som sjutton!

Jag hoppas absolut på en BÄTTRE dag imorgon.
Jag som ska handla själv med två stycken barn?!
Städa själv med två stycken barn?!
Ja och en massa mer =/
Ja den som lever får se hur detta slutar!

Nu ska jag hänga en tvätt som blev klar
för ett bra tag sedan men jag har
naturligtvis glömt bort den =/

Ha en bra natt allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0