Tid

Vad jag känner att jag lägger bloggen åt sidan just nu =(
Men jag har inge val, jag kan ju inte sitta framför datorn
hela dagarna för att skriva av mig allt jag vill skriva om,
när det är så fint väder och alla är lediga och hittar på
roliga saker.

Och denna vecka blir det en hel del fotbolls tittande
också,så man är ju inte hemma allt för mycket just
nu. Till och med hushålls sysselsättningarna har fått
väntat allt för länge så jag hoppas jag hinner ta tag
i dom så snart som möjligt =)

Ja annars står man väl på samma vanliga plats
och stampar med fötterna för att komma någon
vart men det går inte så bra.

Har väl lite små ideer om vad jag vill göra och
jag vet inte riktigt vart jag ska börja så jag får
helt enkelt fortsätta klura en hel del där tror jag.

Har tagit en del bilder på saker vi varit iväg på
så det kommer lite inlägg med bilder snart.
Så inte bloggen blir allt för tråkig för er alla och
givetvis för mig själv också.


Ska nog ta och gå igenom alla bilderna nu och
sedan sätta mig ner och börja skriva lite smått
om vad vi har haft för oss på senaste tiden =)




Kommentarer
Postat av: DONKEN

ne fyfasen för o sitta inne nu. det är ju kallare ute för fasen :P

jobbigt om nätterna bara. en fläkt räcker inte så långt som man skulle vilja... man får skaffa en såndär portabel AC som jag så¨g i nån reklamtidning. pöss

2010-07-13 @ 23:34:42
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0