Tårta

Om ca. 30 minter så är det min födelsedag!
Och jag har bakat tårtor och fixat i dag,
så därför har jag inte haft tiden att sitta
här vid datorn idag =/

så imorgon är det bara lite mer bak kvar
sedan är det städningen som är prio 1!!!!

Efter 14.00 så har jag sagt att det är öppet hus
här så bjuder jag på fika, så dom som ej har fått det
smset av mig,NU vet ni det!! =)

Så japp tårta och fika här efter 14.00 fram tills
kvällen....Välkommna!!!  =)


Nu ska jag sova lite så jag får lite sömn
innan man ska slåss med dammsugaren
och dona och fixa det sista.

Blev trötter efter filmen vi såg nyss,som
var rätt så OK att kolla på.

Vi höres i morgon gott folk!!

GRATTIS GRATTIS TILL MIG SJÄLV DÅ!! =)





Kommentarer
Postat av: Linnea Guttke

jag vet :D

2010-07-26 @ 03:32:53
URL: http://linneaguttke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen hoppas du får en bra födelsedag fast det är trist väder ute kram angelika

2010-07-26 @ 08:39:38
Postat av: Linn

Grattis! :D

2010-07-26 @ 09:08:09
URL: http://karamelltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0