Tält

Jag försöker städa var och varannan dag inne i Alexanders rum,
och när Anton var mindre och inte så aktiv så gick det kanon
bra. Men nu är han med hela tiden och istället för att det ska
bli städat så blir det alltid lek istället =)

Och behöver jag säga det men han ÄLSKAR verkligen
Alexanders Pippi-TÄLT!!! Sitter han i gåstolen så är han där
och sliter och drar i det, ja flera gånger har han varit på
väg att dra ut det i hallen från Alexanders rum!
Och när han ligger på golvet så skyndar han sig dit
och sedan ålar han sig in och ut och in och ut.....
Haha så där håller han på ett bra tag, sedan efter det
så undersöker han hela tältet jätte noggrant och drar
lite i det för att se att det är OK.

Och jag lyckades få detta på lite kort när jag
lekte med barnan sist! Dock ville inte Alexander
vara med för han gömde sig varje gång för
utom en gång då han sa KLICK KLICK, och det
tar jag som att han ville vara med =)


Så mitt TIPS till er är detta TÄLT!!
En kanon rolig sak som man kan
ha både inne och ute.
Barnen har det som sitt egna HUS!
Passar bra som pressnet till både
kille och tjej och små som stora!

Tältet går verkligen hem hos ALLA!














Kommentarer
Postat av: Mysims3 - stæsj til sims 2-3:)

Hei.



Var innom her å kikket, likte det jeg så:)



Stå på videre:D

2010-07-23 @ 01:35:09
URL: http://mysims3.blogg.no
Postat av: moa

det va blött och råkae bromsa på de vita sträcket :(



ja super duktig :)

2010-07-23 @ 12:15:48
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0