Svar

Svar på kommentar!!
Fiia undrar om jag inte sålde syskonvagnen??

Jopp min älskade gröna syskonvagn sålde vi pga båda barnen ville ej åka i den.
Men efter mycket strul att ha 2 st vagnar med sig över allt och att JAG alltid
måste ha någon mer med mig när vi ska bort på saker så det behövs vagnar
åt barnen.
Varje gång vi mötte folk med syskonvagnar ville Alexander åka och jag tänkte
att Anton har ju blivit så pass stor nu så han behöver inte ligga i den där ligginsattsen.

Så japp ringde på en annons med en bagagnad svart syskonvagn istället och jag åkte dit och
kollade och den fick följa med hem =)

Plus att denna svarta är stockholms modellen så den är lite smalare än den vanliga syskonvagnen =)

JAG ÄLSKAR DEN!!! BARNEN ÄLSKAR DEN!!!

Så ja jag kan förstå att du ÄLSKAR sånna vagnar du med Fiia  =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0