Städa

Det är något jag verkligen borde göra, men just nu ser jag bara mörker och inget alls händer.
Så jag hoppas att jag ska kunna kliva ur denna svacka snart och köra ett race som gör att
även våran lägenhet kan skina som alla andras =)

Jag har en massa saker som ska göra,borde göras och måste göras och nu har jag
verkligen skjutit på detta  sedan Marcus fick sin semester.

Ja nu då?? Jo nu står jag här själv, Marcus jobbar hela dagarna och jag har
bara mig själv att skylla på..

Att jag nu står här med miljoner triljioners saker som ska göras och
ju mer viktigt det är ju mer magsår får jag.

Allt ältandes hit och dit och jag lover mig själv om och om igen att allt
ska bli bra och att allt ska bli fixat..men nej jag ljuger mig själv rakt upp i
ansiktet gång på gång och jag blir verkligen lika besviken för varje gång.

Ja orken finns inte här längre. Så jag ber om att få låna lite
LUST och ORK av någon!!??

Jag har inte ens orken att skriva blogg just nu.

så jag åter kommer sen istället så detta inte blir helt fel.



Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Hoppas du mår bättre sen =/. Kram!

2010-07-08 @ 14:18:03
URL: http://mammabea.se
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Han kommer från Hedemora, så det är där vi brukar hålla till! Sen i borlänge , kupolen när man ska slösa pengar =)

2010-07-08 @ 18:07:18
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0