Slut

Jag är helt slut och det känns
som att jag ska dö bara jag
rör på mig  eller så känns
det som att man ska kvävas.

Det rinner svett hela tiden
för det är så jävla varmt
här inne, så om jag inte
går ner något kilo efter
detta så vet jag inte vad
jag ska göra.

Visst jag vill ha det varmt
och skönt, men detta är
fan olidligt varmt.
Jag har ju massa fläsk
att bära runt på också =/

Så nu ska jag hoppa in
i duschen innan det blir
sängen för min del.
Hoppas jag får sällskap
av älsklingen också!! =)

Nu under sommaren
så kommer det bara
några få inlägg när jag
har tid och lust och ja
orken måste finnas
också!!! Man är ju ute
och ränner typ hela dagarna
nu när det är sommar och sol.

Och ni läsare har väl inte
tid att läsa en massa inlägg
då heller, ni vill väl också
njuta av sommaren nu...

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0